Dobrego mani nigdy nie zrobisz słabymi narzędziami
Frezów i wierteł używanych do stylizacji paznokci są setki jak nie tysiące.
W GoodMani staramy się aby wybrać najlepsze i najbardziej uniwersalne produkty.
Bierzemy pod uwagę jakość i możliwość wykorzystania. Z ponad 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń ze stylizacji paznokci wiemy czego szukają stylistki paznokci.
Jeżeli nie wiesz od czego zacząć i jakie narzędzia wybrać na początek – wejdź na podstronę „wiedza” i sprawdź jak korzystać z naszych produktów!
Wysoka Jakość
W naszym asortymencie stawiamy na jakość i oferujemy produkty, które sami używamy na codzień lub polecilibyśmy naszym kursantkom.
Szybka Dostawa
W naszej codzienniej pracy dokładamy wszelkich starań aby paczki zamówione przez Ciebie zostały zreazlizowane do 24 godzin od zamówienia
Wsparcie
Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości i nie wiesz jaki zestaw wybrać – skontaktuj się z nami, pomożemy w wyborze.
Często Zadawane Pytania
Jak długo będę czekać na wysyłkę?
Na długość oczekiwania na przesyłkę składa się:
– Czas w jaki spakujemy i wyślemy przesyłkę
– Czas realizacji zamówienia przez przewoźnika (kuriera).
Przewidywalny realny czas zamówienia to 1-3 dni robocze
Jakie są rodzaje wysyłki/odbioru paczki?
Paczki na terenie Polski wysyłamy kurierem lub poprzez paczkomaty.
Wysyłki do wybranych państw Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii wysyłamy kurierem DPD.
Paczki poza UE realizowane są poprzez wiadomość e-mail pod adresem:
bartek@goodmani.pl
Istnieje możliwość odbioru osobistego w Ostrowi Mazowieckiej ale tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie. W przypadku braku telefonu przed złożeniem zamówienia dostawa może się wydłużyć.
Odbiór paczek:
- Ostrów Mazowiecka, Wesoła 34
Jak zapłacę za zamówienie?
Wyborów opłacenia zamówienia jest sporo:
– Przelew bankowy
– Zapłata kartą debetową/kredytową
– BLIK
– płatność gotówką za pobraniem/odbiorze osobistym
– PayPo (płatność 30 dni po zamówieniu)
Co zrobić jak chce zmienić lub anulować zamówienie?
Zamówienie można zmienić do momentu wyboru i potwierdzenia płatności. Po tym nie da się już wprowadzić zmian. W tym celu prosimy o kontakt e-mail (bartek@goodmani.pl) lub telefoniczny NR TELEFONU.
W celu anulowania zamówienia również prosimy o kontakt na w/w dane.
Produkt nie spełnia moich oczekiwań co mogę zrobić?
Jeżeli jesteś niezadowolona/y z zakupu można zwrócić towar do 30 dni od dnia otrzymania paczki. Abyśmy uwzględnili reklamację/zwrot musisz pamiętać o kilku rzeczach:
– niezbędny jest dowód zakupu (paragon/faktura)
– towar nie może być zniszczony, zużyty czy uszkodzony
– musi być w oryginalnym opakowaniu
Ustawowo zwrot należy się do 14 dni natomiast u nas masz gwarancje do 30 dni!